måndag, november 20, 2006

NYC om 2 dagar...

Ja heder till alla som bloggar, ska själv försöka bli mycket bättre på det. Kalk, jag gillar också den låten.

Jag har faktiskt sett bilder på Miranda och Samantha sen välgörenhetsgalan. De var ursnygga i sina svarta blåsor, hedra bloggen med ett kort.

Om två dagar den här tiden landar vi, vid 2-tiden på eftermiddagen så om vi inte är helt sega borde vi just nu ha shoppat vår först grej...kanske inte men i alla fall stå och köa i en asseg passkontroll.

Är helt stressad över saker jag måste fixa innan vi åker. Att jag ska glömma någon av alla instruktioner till mamma och pappa:
- typ simskola, vilka tider och vägbeskrivning. holger ska ha sällskap i vattnet, på ingrids lektion får man inte ens vara närvarande.
- skriva manual för vår idiotiska helt oanvändarvänliga TV
- Holger ska hänga med kompis hem på torsdag
- att pappa ska hämta Ingrid och Astrid på gymnastiken på måndag, tid och vägbeskrivning samt att han måste ha koll på att alla deras gymnastikprylar, mössor vantar och strumpor är med hem. Att han ska fixa middag snabbt som ögat och morsa på peter som hämtar.
- att på tisdag ska bägge två på gymnastik på dagis
- onsdag ska det vara matsäck och vad utöver som ska med i ryggsäcken
- Holger ska alltid ha shorts och gärna en hel fotbollsstass med till dagis.
- Flyttfåglar på torsdag, lämna senast strax innan 9.
- Användarmanual för hur man använder min dator och sätter in ett spel som får spelas en halvtimme varje lördag och söndag(helgbegränsningen är jag redo att skita i...)

Förutom 25 andra instruktioner till dem så ska jag även fixa så att de på jobbet har grejer att göra under en veckas tid. Ta reda på vad jag ska köpa med mig för nödvändiga svenska prylar till UP. Gärna städa upp för att slippa erkänna att man vanligtvis bor i lite av en svinstia. Packa. Hinna prata med Andrea på tisdagen när hon kommer hem. Fan vad jag börjar bli stressad. Men det ska bli asroligt! Verkligen. UP, om du läser så se till att du meddelar vilka svenska godbitar vi ska ta med oss.

3 Comments:

Blogger up said...

Som sagt: du o Mange ar de enda svenska godbitar jag behover!

aterkommer med bilder pa balens drottningar:) i kvall

måndag, november 20, 2006 11:01:00 em  
Blogger em said...

Ha det så skoj i NY!!! Inga-Britt och Ivar fixar nog det hela där hemma. Slappa och njuuut!

torsdag, november 23, 2006 2:56:00 em  
Blogger kejt said...

Jag antar att ni ar dar nu! Hoppas att ni har det riktigt roligt!

lördag, november 25, 2006 6:41:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home