måndag, december 04, 2006

Jag ska bli gnagare!

Hjälp, i fredags skrev vi kontrakt på en lägenhet i Solna! Tyvärr var inte objektet kvar på Hemnet så jag kunde inte länka den. Det är en trea i alla fall, i ett av de hus som vi tittat på lägenheter i tidigare; Åsvägen i Råsunda. Fy tusan vilken pärs att vara med på en budgivning som bara drog iväg med oss. Men nu är den vår i alla fall! Nyrenoverad i kök och badrum, stambytt och bra färger på väggar och golv= bara att flytta in = bra för tummen mitt i handen människor = Björn och E-M. Inflyttning i slutet av februari. Då är ni välkomna på korvgrillning vid öppna spisen...:)
Någon som vill köpa en tvåa i Djucket för 100 miljoner?

2 Comments:

Blogger up said...

Grattis, jattekul for er! Maria skickade lanken pa hemnet sa jag sag bilderna och det sag jattefint ut. Ser fram emot en grillad m brod med gurkmajonas framat varen:)

måndag, december 04, 2006 6:52:00 em  
Blogger kejt said...

Grattis!!! Ser fram emot att komma och halsa pa i nya lyan nar jag kommer hem. Jag har skickat ett paket till dig EM med julklappar till TS, du far se till att dela med dig och inte ta alla sjalv! Antar att de flesta av er kommer att vara pa hjalmdags pa parmans och vill garna att ni har julklappsutdelning och tanker pa mig da (och garna saknar mig lite for jag saknar er mycket!)
Kram

måndag, december 11, 2006 12:01:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home