tisdag, januari 09, 2007

Regina

Kalk fick en skiva av en mamma, en skiva(?) hon i sin tur spelade för mig och som är så grymt bra. Jag lyckades (efter det gamla vanliga strulet och tjorvet när systemutvecklaren ska försöka sig på nån simpel aktivitet på datorn) igår köpa den på Itunes. Dessutom kunde jag slutligen även föra över den på ipoden(!).

Hur som helst den rekommenderas verkligen, heder till mamman i klassen. Jag har ju lyckats nosa upp att hon ska spela på chinateatern den 4:e mars, Kalks födelsedag. Gå in på länken och bekräfta att jag har rätt för jag har nämligen inte sett det nån annanstans. Men ska hålla utkik, hjälp mig gärna dock.

Och tills dess, lyssna på hennes radio.

2 Comments:

Blogger em said...

Den här mamman har sådan koll på musik, det är superkul att prata med henne om det!
Jag har varit inne på länken och sett att hon spelar här den 4/3, men jag lyckades inte heller boka några biljetter. Kanske har de inte släppts ännu. I så fall är det nog bra att vi går in och kollar varje dag så att vi har chans att få några när de släpps.

onsdag, januari 10, 2007 3:02:00 em  
Blogger M said...

Vill bara säga att jag är så himla glad över att du lyckades få tag biljetter till oss!! Blir skitroligt att fira din födelsedag på med en sån kul konsert Kalk.

Najs att ses íkväll!

fredag, januari 12, 2007 1:06:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home