tisdag, mars 27, 2007

The Big Kahuna's daughter

nu star kandisspottingarna som spon i backen. Det ar knappt att man tror sina ogon. En knapp vecka efter att jag sag Tony Soprano in the flesh rakade jag befinna mig pa samma klubb som hans tv-dotter i lordags natt. Hon var uppenbarligen ute o festade och hade pa sig en kort, vid svart-vit rutig kjol och ett vitt linne och sag faktiskt lite halvsunkig ut. hon stod upp pa en soffa vid vaggen och typ dansade/viftade med armarna. Tyckte nog sjalv att hon sag ganska cool ut, men jag vet inte riktigt om jag haller med...

som en bisak kan namnas att detta stalle uppenbarligen sket i rokforbudet som ju rader. Alla rokte darinne! det ar lustigt hur man vant sig pa anda ganska kort tid att det ska va rokfritt. det var faktiskt storande med sa mkt rok och jag tog tom en dusch nar jag kom hem innan jag gick o la mig for att fa bort rokstanken.

Sa gar det till i NYC, barn.