måndag, mars 05, 2007

Rapport från fredagen...

Kalk och Andrea var alltså på besök i fredags och döm om min förvåning när de förutom det sedvanliga presentkortet även inhandlat ett spel till mitt singstar. Blev(som den nörd jag numer insett att jag är) så otroligt glad att jag råkade skrika högt av lycka. Tack även till er andra från den strålande presenten.

Andrea visade sig till Kalks och min förtvivlan vara grym!!! Hon dominerade framtill 12 då en mindre svacka upstod.

Framåt småtimmarna kom Kalk (enligt den gamla vanliga TS-vanan) på en ny regel som innebar att allt utom texten skulle vara gömt under en filt... Blev inte fullt så effektfullt men omväxling förnöjer. Jag är redan laddad för nästa gång!

3 Comments:

Blogger em said...

Viker mig!!! Hade glömt min usla filtidé men som vanligt kan man inte mörka något i TS. Lite svårt när det dessutom finns bildbevis... Där jag för övrigt ser ut att vara på vråltjocken! I verkligheten är jag skitsmal och snygg.

måndag, mars 05, 2007 4:12:00 em  
Blogger Andrea said...

Haha! jag hade oxå glömt bort filten! crazy idé, Kalk. Kvällen var hellyckad, Marias oförställda glädje satte tonen, sedan siktade vi mot stjärnorna.

tisdag, mars 06, 2007 2:06:00 em  
Blogger em said...

Ja, det var länge sedan man såg en sådan glädje vid presentöppning! Mkt kul kväll!

tisdag, mars 06, 2007 2:43:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home