fredag, februari 16, 2007

Blogger...

Den nya versionen av Blogger verkar ha orsakat en del bekymmer för alla. Jag skrev ett ganska så långt inlägg som bara försvann och även skrev jag en kommentar till dig Kejt, dagen innan din födelsedag och den verkar fullständigt ha gått upp i rök. Använde sen min gmail-adress och sen dess har det funkat fint. Men grattis i efterskott i alla fall Kejt!

Vi åker till jämtland om en vecka och på söndagen sticker vi till Åre och hälsar på Ullis. Ingrid och Holger ska gå skidskola och har redan på planer på att vara m i VM om några år. Ska bli superkul att se Ullis hus!

Kommer hem i mitten av veckan därpå och då ska jag äntligen bjuda hem de ur TS som är tillgängliga(Kalk och Andrea...) på lite sing star och dansmatta. Jossa och Krister med familjer kommer och värmer upp lite i morgon. Jobbar hemma idag, så det känns grymt lyxigt att gå ut och handla lunchen kring Odenplan för en gångs skull.

2 Comments:

Blogger em said...

Längtar som tusan till singstar och dansmatta!!!

fredag, februari 16, 2007 2:50:00 em  
Blogger M said...

Cool site m att stoppa in banden i spelaren! Jag är fortfarande helt såld på Mando Diaos senaste skiva. Lyssnar på den hela dagarna och tröttnar aldrig.

fredag, februari 16, 2007 4:08:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home