tisdag, augusti 14, 2007

Allsång Debaser - sista chansen på fredag!

Hörde ryktas att den sista allsången på Debaser äger rum på fredag. Vore grymt kul att gå dit. Vi har besök av Jennie m familj men OM jag lyckas sälja in idén för Mange att det vore ett bra upplägg att Jennie och jag går dit, så ska jag sen hårdpreparera Jennie. Säg till om ni vill hänga med och om jag misslyckas m min pitch där hemma så hoppas jag att de som kan går dit och sen rapporterar hur kul det var till mig.

För övrigt känns det oerhört kul att vara tillbaka på jobbet efter 5 veckors ledighet. Eh...

7 Comments:

Blogger M said...

Märker att alla håller andan av spänning, tänkte då meddela att det första hindret är avklarat. Ta da!! Mange har ok:at upplägget. Då återstår övertalning av Jennie...

tisdag, augusti 14, 2007 2:00:00 em  
Blogger Andrea said...

Jag vill inte gå. Men hoppas förstås på att alla andra lyckas preppa och peppa.

onsdag, augusti 15, 2007 10:27:00 fm  
Blogger em said...

Jag vill gärna gå!!! Har dock föräldrar på besök, men det kanske kan ordnas. The Ark spelar på Grönan samma kväll, men de har jag iofs sett några gånger... Återkommer när jag vet mera.

Älskar också att jobba.

onsdag, augusti 15, 2007 1:41:00 em  
Blogger kejt said...

Oj så synd!!! Det hade jag verkligen velat men nu är det nämligen så (och HÅLL I ER!) att jag ska på min första parmiddag sedan tidigt 90-tal på fredag, inte mina vänner som ni kan förstå så jag är rätt NERVÖS!

torsdag, augusti 16, 2007 9:07:00 fm  
Blogger M said...

Lycka till Kejt. Kalk, det vore TOPPEN, tycker verkligen att det passar oss! Jennie har slutligen sagt ok till detta och tyckte det vore askul om du kunde hänga med så hoppas, hoppas(längta, längta längta positivt svar). Du kanske kan umgås m dina föräldrar innan, typ käka med dem så kan vi ses där vid 9-10 sliret?(känner mig just nu som en kille, tycker att så fort man yppar nåt som känns lite trixigt så får man en punktlista på hur man ska gå tillväga...gör som du känner helt enkelt)

torsdag, augusti 16, 2007 9:37:00 fm  
Blogger em said...

Eftersom jag valde kick off med jobbet igår och lämnade Anki i sticket med min kille och hans föräldrar + våra föräldrar (Stackars syrran fick ha kräftskiva för alla dem hemma hos sig. Det var nog inte hennes idé tror jag.) känns det lite sjaskigt att dra ikväll igen, men det lutar åt det i alla fall!!

fredag, augusti 17, 2007 9:51:00 fm  
Blogger M said...

Tjoho!!!! Fan det låter ju hur kul som helst, jag väljer att tro att det blir så!

M och jag hade middag för 8 barn och 2 par igår. Jennie och L m 3 barn, Peter och Madeleine m 3 barn. Känns som om det tog 3-4 timmar innan maten var klar... Sen satt Jennie och jag uppe till nästan halv 3 och snackade dynga så jag är lite halvtrött idag(som tur var drack vi inget vin där på småtimmarna vilket väl är anledningen till att jag fortfarande är peppad för kvällen)

fredag, augusti 17, 2007 1:44:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home