torsdag, maj 24, 2007

Skrattar bäst som skrattar sist!

Insett att jag är ett unikum som faktiskt gillar Serbiens låt, har laddat ned från nätet och lyssnar ofta! UF bara skakade på huvudet. Men jag ser fram emot att få komma ned till Sholm och dra en schysst och omfattande genusföreläsning för Ingrid, det verkar behövas ;)

Träffade som sagt några ex i Öset, en var bekymrad över att hans nya flickväns barn skulle lämna fingeravtryck på tapeterna. Även ngt kryptiskt om att det inte var helt OK att gå på trösklar, jag valde att inte följa upp den kommentaren. Annans ex kommenterade att det var ju konstigt att hans surt förvärvade skattekronor skulle finansiera mitt lajjande i Afrika. Och sedan kan jag som sagt bekräfta att tredje parts ex GROVhånglade med ej sambo i taxi i Öset. Nu får alla gissa vilka som ar vilka.

Jag kan också rapportera att jag är glatt överraskad över att ha haft inte mindre än TVÅ utekvällar här i norr där jag haft riktigt roligt, än finns det hopp för Östersund! Uf tycker nog att det är dags att fler flyttar upp, hon smög in en listig kommentar av typen "när hände det senast i Stockhol", och hon hälsar till alla och beklagar sin etertystnad men nu är det nog på gång att dom ska få TV, telefon och bredband i slutet på juli, det är ju bara 6 månader efter inflytt.... Go telia!

3 Comments:

Blogger em said...

Har inte helkoll på vilka som är vilka, tror det kräver ett telefonsamtal med lite flera detaljer. Är mkt nyfiken!

fredag, maj 25, 2007 12:43:00 em  
Blogger M said...

Jag tycker att ni ska försöka boka in den 15:e juni!

tisdag, maj 29, 2007 4:31:00 em  
Blogger ابو خوخه said...

شركة دهب كلين هى افضل شركة ابادة جميع انواع الحشرات بالاحساء

شركة مكافحة حشرات بالاحساء
نقدم كل ماهوه جديد فى عالم مكافحة الحشرات ورش المبيدات معا الضمان الشامل بدون اى ضرار وخروج من المنل لانان نستخدم افضل انواع المبيدات المستورده والجوده العاليه لاباده فورى اتصل بنا

torsdag, mars 26, 2020 12:26:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home