fredag, maj 11, 2007

Öset

Otroligt roligt att få följa din vardag UP!, låter som det kommer att bli en romantisk minibreak à la Bridget eller sexandthecity. Har också funderat på nagel alt. huvudsalong, men hörde på tv att naglarna (fejk blir det väl för min del) är helt beroendeframkallande och jag brottas nu med att bli av med ett mindre snyggt nikotinberoende som jag ådrog mig i Afrika, så jag tror inte jag klarar mer än en sak åt gången. Här i Öset är det sig likt, har varit och shoppat på HM, sprungit runt berget en gång (näradödenupplevelse!) kollat DVD med mamma, ätit lunch med Sanna och ja inte gjort så mycket mer. Vädret är väl lite sisådär; ganska grått och lite snålblåst men i förrgår sken solen så då radade jag upp mig på långbänken mot stenmuren i badhusparken och försökte sola lite. Blev så äcklad av en man som satt och harklade upp halva lunginnehållet och spottade så jag blev tvungen att flytta. Ska gå ut i kväll med Sanna, en upplevelse som inte ens hon verkar kunna uppbåda någon entusiasm inför (finns tydligen bara trista ställen att gå på), men det känns lite roligt att träffas och dricka vin.
Hoppas det blir några härliga skrat i helgen TS!

4 Comments:

Blogger kejt said...

skrat!!!

fredag, maj 11, 2007 5:04:00 em  
Blogger up said...

viker mig at att det ar sa segt att ga ut i O-set att ingen kan uppbada ngn entusiasm... Hur manga skinnvastar tror du ni kommer se?

fredag, maj 11, 2007 5:47:00 em  
Blogger kejt said...

Fredag på News, inga skinnvästar men alla utom vi var ca 19,5 år gamla.

lördag, maj 12, 2007 2:34:00 em  
Blogger M said...

Men berätta mer om exet som du träffade på! Jag hörde färska nyheter om ett ex som minsann suttit och hånglat i en taxi...

tisdag, maj 15, 2007 9:56:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home