lördag, augusti 04, 2007

Nu har det varit tyst alltför länge...

Jag tror att Andrea måste ta en repris på hur man ställer in så att man får ett meddelande när någon lagt in en kommentar här. Annars kommer väl typ ingen att läsa detta inlägg... Jag ser i alla fram fram emot att få träffa hela TS snart igen (och framförallt skratta härligt så klart) UP och UF på ingång till Sholm runt den 8 aug om jag inte har helt fel? TS middag? tors, fre, lör? Jag kollade listan, om den fortfarande gäller som den står? och det är UF på aktivitet och EM på middag... Eller så kan vi skita i listan och komma hem till mig, känns som att jag inte haft besök av TS på mkt länge ;)

1 Comments:

Blogger em said...

Perfekt att jag sa att vi kunde vara hos mig vid TS-middagen i morgon, detta utan att ha läst ditt inlägg Kejt! Kul att du har koll på listan, och eftersom det är lite roligt att vi följer den tycker jag, så ska det bli intressant att se vilken aktivitet UF ordnar till oss. Verkar ju dock som att hon får hålla i den på distans eftersom hon inte kommer ner nu:). Har tagit mig friheten att bjuda in en gäst till middagen eftersom vi ändå inte blir fulltaliga, så ni och Sofia är varmt välkomna till stället där solen alltid skiner, i morgon kl. 18.00.

onsdag, augusti 08, 2007 9:01:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home