fredag, augusti 24, 2007

cashan riskerar att gro igen... 2

Vi har just nu 57000kr på kontot, plus det Anki ska in med och minus det up betalat för mycket. Jag tycker att vi alla anger 5st resmål vi kan tänka oss i höst - så att vi kan komma någon vart i att bestämma vad som ska hända (och observera att jag här tar för givet att vi klarar av att bestämma oss, boka, få ledigt och faktiskt åka! ; ).´

Katarina
Prag
Rom
Barcelona
Portugal
Island
Maria
Reykjavik
Paris
Wien
Berlin
Dublin
Andrea
Reykjavik
Berlin
Malta
Dublin
Pisa
Kalk
Portugal
Rom
Barcelona
Paris
Nice
Ullis
Rom
Reykjavik
Florens
Milano
Trondheim
Anki
Hm...
Hm...
Hm...
Hm...
Hm...

6 Comments:

Blogger kejt said...

Snyggt maria, jag gillar spalterna - men var är Anki, får hon inte vara med så länge hon är skyldig ; )

måndag, augusti 27, 2007 3:25:00 em  
Blogger M said...

Äh jag insåg att det inte skulle få plats + att när hon aldrig bloggar tänkte jag att det inte gjorde när, hennes förslag får komma m på annat sätt.

måndag, augusti 27, 2007 3:30:00 em  
Blogger em said...

Bra initiativ, så kanske en resa äntligen kan bli av!
Tipsade Anki så sent som igår att kolla in bloggen. Får väl se om hon överraskar oss!! Jag har hittills kommit på tre resmål, får fylla på mer sedan.

måndag, augusti 27, 2007 5:29:00 em  
Blogger up said...

Hej alla! Later ju som en toppen ide med en TS-resa, men jag kanner att det kan bli svart for mig att bestamma ngt. Attityden till semester ar ju lite annorlunda har an i Sverige och dessutom gar jag i skola den har terminen pa kvallarna och narvaron ar obligatorisk. Fredagar och mandagar ar jag ledig, sa en langhelg skulle passa om det gar med jobbet. Vad jag vill ha sagt ar val helt enkelt att jag absolut tycker att ni ska planera och bestamma och sen foljer jag jattegarna med om jag kan. Jag vill dock inte vara ngt bromskloss eller ha en massa synpunkter om det sen blir sa att jag inte kan folja. Maste erkanna att vart vi aker spelar valdigt liten roll for mig, sa jag litar pa vad ni hittar pa.

måndag, augusti 27, 2007 5:42:00 em  
Blogger uf said...

Vart vi åker spelar mindre roll för mig också men om jag ska försöka spalta upp 5 ställen så börjar jag så här:
1 Rom
2 Reykjavik
3 Hm
4 Hm
5 Hm

tisdag, augusti 28, 2007 3:23:00 em  
Blogger M said...

jag flyttar över dina ställen till det lilla fina spaltsystämet(klicka på pennan nästa gång du vill uppdatera din kolumn)

tisdag, augusti 28, 2007 3:32:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home