torsdag, september 06, 2007

Tjena alla Bruce Springsteen-diggare

Lite Springsteen-nyheter kan val alltid pigga upp nar det ar dott i ovrigt. Jag var i hans fodelsestad forra helgen. Se bifogad vagskylt.

Sag aven klubben Stone Pony dar han enligt utsago fran en expert (Tö) spelade ofta tidigt i karriaren (tyvarr inga bildbevis fran det). Helgen dessforinnan var jag i Atlantic City, som ju ocksa ar Bruce-igt.

Ngn kanske minns att jag sa tidigt som i varas bloggade om att M och jag skulle ut pa bilsemester. Det har blivit av forst nu... men vi har iaf haft mucköt trevligt i Bruces fotspar.


Dessutom kopte jag Bruces nya singel pa i-Tunes i morse. Den ar bra.

5 Comments:

Blogger uf said...

Låter härligt med semester. Vad fin du är i långt hår!

fredag, september 07, 2007 1:55:00 em  
Blogger em said...

Du är en babe UP!

fredag, september 07, 2007 2:39:00 em  
Blogger up said...

tack o tack.
Ja, det var harligt med semester. Sa otroligt skont att fa ligga pa sandstrand och bada i havet.

Fredag idag!

fredag, september 07, 2007 3:34:00 em  
Blogger uf said...

Nästa gång vill jag se en bild på reskamraten också...

fredag, september 07, 2007 8:28:00 em  
Blogger M said...

Håller med, du är så snygg darling. Passa på att njuta av hösten där du bor, vi har ett jävligt tråkigt väder. Ungefär samtdigt som din badresa var I och H ute och kastade snöbollar av hagel. Säcken med grillkol gömdes helt. Jävligt tråkigt.

måndag, september 10, 2007 3:09:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home