torsdag, mars 30, 2006

Trådlöst rockar

Nästan så fort vi kommit hem från resan så köpte M Vodafone:s 3G-kort. Som bredband fast via 3G-nätet. Och inte bara bredband utan trådlöst, överallt! I hela Sverige! Ja, i alla fall dit 3G-nätet räcker förstås... Sitter nu i soffan och bloggar, nice nice. Jag misstänker iofs att jag samtidigt fylls av en massa strålning från kortet som utöver den stråldos antennen på huset mittemot inom en snar framtid kommer orsaka nån sorts elallergi som gör att jag aldrig mer kan blogga eller ens prata i en telefon. Men den dagen den sorgen.

Nu ska jag försaka ett avsnitt av The Nanny för att gå och laga fisksoppa. Fänkål, morötter, tomater, saffran unt su weiter.

2 Comments:

Blogger up said...

Två frågor:
1. ang bredbandskortet, betalar man ett fast pris eller för hur mkt man använder det?

2. Tycker du verkligen att du försakar ngt när du inte ser ett avsnitt av the Nanny?

fredag, mars 31, 2006 9:20:00 fm  
Blogger Andrea said...

1. Finns olika. M betalar 500 kr/månad + moms, men det går på företaget. Då är det obegränsat. Vi tror att det fanns där man betalar per timme man ringer upp, men vi är inte säkra. Du kan säkert kolla på vodafone.se.

2. Nej, det gör jag väl iofs inte.

fredag, mars 31, 2006 11:59:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home