onsdag, april 19, 2006

ni kan kalla mig vaktis - del 2

Jaha, följetongen fortsätter. är just mitt uppe i en rengöring av den espressomaskin som jag, som ni säkert alla minns, fick det stora förtroendet att installera härförleden. Jag har även fått en assistent den här gången och det känns ju skönt. Det går bra än så länge, förutom att vi hade ett litet missöde när timern slog av mitt under rengöringscykeln, varpå maskinen stängdes av. Den krisen har vi dock lyckats avvärja och nu går arbetet vidare enligt plan.

I morse såg jag Fredrik Strage när han lutade sig ut genom ett fönster på Östermalm och dammade av två kuddar.

Ni kommer väl ihåg att vi ses på lördag!?! Raspberrin är så gott som orörd.

1 Comments:

Blogger M said...

jag laddar upp inför mötet med gun the mun. måste bara ge mig ut för att inhandla ett par stövletter m stilettklackar. tror att detta kan vara avgörande eller åtminstone förkorta väntetiden för daten m vår partyikon.

torsdag, april 20, 2006 2:58:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home