torsdag, april 20, 2006

Testet är tydligen inte över...

Som jag nämnt några gånger nu känns det som om vi utsätts för ett test. Ok vi bränner på underbart väder, sol och värme - så pass att alla hinner börja tina upp och bli lyckliga igen. Precis när vårkänslorna börjar spritta drar vi snabbt undan stolen och vräker ned en massa skit bestående av kyla, snö och vind. Men jag ger inte upp utan låtsas som om det regnar.

Om en halvtimme ska vi dra härifrån. London kallar... och sen en middag på svenne-pet-sounds-bar. Kalk - om du läser detta så vill jag tala om att din puderdosa finns i min necessär. Återfås mot beskrivning.

4 Comments:

Blogger up said...

Låtsas som om det regnar... hahaha

Lycka till med sjungandet - jag tror att det blir skitkul, särskilt efter att en eller två öl har värmt upp stämbanden.

Apropå sjunga så åt jag lunch på Bamboo Palace idag - fick ljuva minnen tillbaka till när vi var där och skapade ljuv musik. Maten var lika delikat som sist.

torsdag, april 20, 2006 2:58:00 em  
Blogger M said...

Hade du bokat ett eget rum? Medans dina kollegor satt där ute satt du där inne och skrålade med två bärs, en mick i handen och en tallrik friterade bananer framför dig. Kejt, hur många friterade bananer käkade du egentligen? Är alltså inte ute efter den summan du själv uppgav utan den som Anki hade iakttog.

torsdag, april 20, 2006 3:02:00 em  
Blogger up said...

viker mig som vanligt. Vaddå kollegor, jag gick dit själv. hade mkt riktigt hyrt ett eget rum. Lämnade dock dörren lite öppen så att övriga gäster fick det stora nöjet att höra mig. tror att jag gjorde stor succe.

torsdag, april 20, 2006 3:14:00 em  
Blogger em said...

Puderdosan ej saknad, är ju knallbrun efter alla soldagar. Maria is a punkrocker.

torsdag, april 20, 2006 4:52:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home